28 czerwca 2014

NOCNA OWSIANKA O SMAKU CAPPUCCINO


Jestem zakochana w owsiankach, a ich nocna wersja podbiła moje serce :). Najbardziej podoba mi się fakt, że mogę sobie dłużej pospać, bo śniadanie robi się samo...w lodówce.

Jeżeli przygotowałaś/eś danie z tego przepisu, prosimy o jego zdjęcie :). Wyślij je na adres a.rybinska@gmail.com. Fotografię opublikujemy w komentarzach i na naszym Facebooku (oczywiście podpiszemy Twoje dzieło).



Składniki na gęstą owsiankę dla jednej osoby:

  • 3/4 szklanki płatków owsianych górskich
  • 1 szklanka mleka (u mnie bez laktozy)
  • 1-2 łyżki cukru pudru (u mnie syrop z agawy)
  • 10 gramów cappuccino
  • kilka malin
  • gorzka lub mleczna czekolada w kawałkach


Wykonanie:

1. Do słoika przełóż płatki, cukier puder, kawę, czekoladę i zalej to mlekiem. Zamknij słoik i potrząśnij nim, aby wymieszać składniki.
2. Wstaw naczynie na noc do lodówki.
3. Rano zajadaj owsiankę z pokrojonymi malinami.


Smacznego :)

6 komentarzy:

  1. Robię podobnie, z tą różnicą, że płatki zalewam gorącą wodą na noc a rano dodaję miód z mlekiem i wrzucam orzeszki, żurawinę .... i to na co ma ochotę. Spróbuję Twojego przepisu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda wspaniale! ; )
    Świetny przepis na śniadanie! *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ochotę wypróbować ten przepis, wygląda przepysznie :) Nie wiem tylko ile dodać kostek czekolady :)?

    OdpowiedzUsuń