5 lutego 2014

WYNIKI KONKURSU Z TORTYONLINE.PL

Witajcie Kochani!

Dziękuję Wam za tak wiele wspaniałych wierszy walentynkowych. Razem z mamą miałyśmy ogromny problem z wyborem tego jedynego, najpiękniejszego. 
Zdecydowałyśmy się uhonorować pysznym tortem Panią Agatę. Jej słodki wiersz nas zauroczył. 

Nasze gratulacje! 

Nasze uczucie rozkwita jak aromat w daniu,
Dziś jest już inaczej niż przy zapoznaniu.
Teraz ja mą miłość biorę w swoje ręce 
I pokazuje w domowej cukierence.
Ja Tobie z uczuciem piekę serniczki, babeczki
A Ty je chwalisz i oblizujesz swe paluszeczki.
I choćby zakalec, choćby spalona rolada,
Ty zjesz z uśmiechem, bo narzekać nie wypada.
Ja nawet makowiec upiekę Twój ulubiony,
Bo chcę zasłużyć na miano Twej żony.
I tak płynie ta miłość nasza słodka,
Raz jest piernik, a raz szarlotka.
I tylko tortów razem nie zajadamy,
Może nim weselny – spróbujemy jak smakuje wygrany!

Bardzo dziękuję firmie tortyonline.pl za nagrodę :)

1 komentarz:

  1. Dziękuję bardzo szanownemu jury - Pani Aleksandrze i Pani Ewie za docenienie mojego literackiego u-tworu. Dziękuję także sponsorowi Tortyonline.pl za mozliwość wykazania się. Dziękuję także mamie, sąsiadom, mojemu dostawcy internetu, panu z energetyki...i wszystkim, którzy przyczynili się do tego sukcesu, włączając oczywiście mojego Ł., dla którego to bedzie słodka niespodzianka:)
    pozdrawiam
    Agata

    OdpowiedzUsuń