29 marca 2013

MAZUREK RÓŻANY


O to mój pierwszy w życiu mazurek :). Uwielbiam smak róży, więc ciasto jest dla mnie idealne. Polecam :)

Jeżeli przygotowałaś/eś danie z tego przepisu, prosimy o jego zdjęcie :). Wyślij je na adres a.rybinska@gmail.com. Fotografię opublikujemy w komentarzach i na naszym Facebooku (oczywiście podpiszemy Wasze dzieło). 



Przepis na masę pochodzi ze strony: klik!

Składniki na masę:


  • 250 gramów sera mascarpone
  • 200 gramów konfitury różanej (z płatków róży)
  • około 2 garści migdałów w płatkach
  • płatki róży (do dekoracji)


Wykonanie:

1. Upiecz spód mazurka według przepisu: Kruche ciasto na mazurki.
2. Połącz ze sobą mascarpone i konfiturę (można włożyć masę na chwilę do lodówki, aby była gęściejsza).
3. Upraż na patelni migdały.


4. Posmaruj zimne ciasto kremem, posyp je migdałami i udekoruj płatkami róży.





Smacznego :))

 

3 komentarze:

  1. Robiłam wszystkie mazurki z tego samego źródła co Twoja masa:-), są boskie, ten różany również, ma wyjątkowy smak, bardzo nam smakował:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też się przymierzałam w tym roku do mazurka różanego, ale nie zdążyłam niestety, bo zaraz wyjeżdża, a tam nie ma piekarnika

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo elegancki i piękny oczywiście :) Pyszności! :)

    OdpowiedzUsuń