25 lipca 2010

Wyniki konkursu!!!

Dziękuję wszystkim za nadesłane przepisy. Niektóre z nich były tak kuszące, że już wpisały się na listę oczekujących dań do spróbowania. 
Dzisiaj o poranku komputerowy program losujący wylosował szczęśliwą osobę. 
Wszystko zostało udokumentowane i potwierdzone przez poniższy zrzut z ekranu. 



Miło mi powiadomić, iż miarki kuchenne wygrał blogowicz o interesującym nicku:

MĘŻCZYZNA-GOTUJE

Gratuluję!

@Mężczyzna-gotuje Proszę napisz do mnie na E-maila w sprawie Twojego adresu i wyboru koloru miarek. 

Pozdrawiam wszystkich uczestników i dziękuję za Wasz udział :)





3 komentarze:

  1. To moja pierwsza nagroda i tym bardziej jest mi miło :) Dziękuję bardzo i naprawdę się cieszę :) Zaraz wysyłam e-mail

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez przylaczam sie do gratulacji! :)

    OdpowiedzUsuń