28 grudnia 2012

WYNIKI KONKURSU Z KASIĄ

Moi drodzy! 
Ogłaszam zakończenie konkursu świątecznego z Kasią
Było mi bardzo ciężko wybrać zwycięzców - nadesłaliście bardzo wiele ciekawych prac. 
Spośród nadesłanych zgłoszeń wybrałam dwie osoby:

Pani Agnieszka Opara z Gdańska wysłała dwie propozycje: Tartę czekoladową z chilli i cudownie pocieszne pierniczki. W wiadomości, którą Pani Agnieszka przysłała na mojego facebookowego maila, napisała, że przepisy na obie propozycje są zaczerpnięte z mojego bloga. Pani Agnieszko zdjęcia, które Pani zrobiła są prześliczne! Widać ile pracy musiała Pani włożyć w ich wykonanie.



Drugi mikser wygrała Pani Anna Loska z Krakowa. Przepis na piernik kresowy na pewno zagości na moim blogu :). Pani Anna od roku prowadzi bloga "Kraina rozkoszy podniebienia". Piernik zaczarował mnie swoim dostojnym wyglądem. Właśnie tak wyobrażam sobie ciasto świąteczne. 


Obu Paniom serdecznie gratulujemy i dziękujemy za udział w zabawie :). Mam nadzieję, że miksery posłużą Wam do wypróbowywania nowych przepisów z mojego bloga, oczywiście z  użyciem kostki do pieczenia Kasia. 



Ze swojej strony chciałam podziękować producentowi kostki do pieczenia Kasia za ufundowanie nagród dla moich czytelników. Bardzo dziękuję!

2 komentarze:

  1. O rany! Bardzo się cieszę!!! :) Dziękuję! :) I gratuluję drugiej zwyciężczyni! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za wybór, cieszę się niezmiernie!:) Pozdrawiam serdecznie i gratuluję współ zwyciężczyni! - Agnieszka O.

    OdpowiedzUsuń