2 sierpnia 2015

JAJECZNICA Z KURKAMI


Parę dni temu zobaczyłam w jednym z supermarketów kurki i oniemiałam ze szczęścia, nadmienię, że W Liverpoolu nie widziałam ich wcześniej. Kupiłam opakowanie i wiedziałam, że niedzielne śniadanie będzie wyjątkowe :)

Przepis ze zdjęciami krok po kroku.

Jeżeli przygotowałaś/eś danie z tego przepisu, prosimy o jego zdjęcie :). Wyślij je na adres a.rybinska@gmail.com. Fotografię opublikujemy w komentarzach i na naszym Facebooku (oczywiście podpiszemy Twoje dzieło).

Składniki na dwie porcje:

  • 100 gramów kurek
  • 3-4 jajka
  • pół małej cebuli
  • łyżka masła
  • sól
  • szczypiorek

Wykonanie:

1. Najpierw trzeba oczyścić grzyby. Posyp je łyżką soli.


2. Zalej kurki wrzątkiem.


3. Zamieszaj i poczekaj chwilkę. Na dnie miski zbierze się brud.


4. Delikatnie wybierz z wody grzybki i przepłucz je pod bieżącą, zimną wodą. 
5. Pokrój cebulę na drobniutką kostkę i zeszklij na maśle. Zrób to na małym ogniu, aby nie przypalić masła.
6. Roztrzep jajka i dodaj do nich niewielką ilość soli.


7. Dodaj do cebuli grzyby i smaż je przez kilka minut.


8. Zalej usmażone kurki jajkami i smaż wciąż mieszając, aż do ich ścięcia.


9. Gotową jajecznicę podawaj posypaną drobno pokrojonym szczypiorkiem.


Smacznego :)

1 komentarz: